During the pouring rain, we’d moved to Shizuoka Prefecture. The pink pending Sakura welcomed us. After checked in this dog friendly Japanese inn, we’d enjoyed the hot spring both inside and outside the room.


大雨の中、静岡県に移動しました。🚙🐶 我が家は、夫が雨男、私が晴れ女なので、予報を見て私が勝つような念力を送っておいたはずなのですか(⁉️)、1日目は夫のrainy powerに及ばずか。😅 諦めてチェックイン時間に間に合うように遅めに出て、到着後、部屋の露天風呂と檜内風呂温泉♨️にゆっくり入りました。


Hope tomorrow will be cloudy at least for us to move around the town.🙏🙂🐶

























Using this cute power… rain go away❣️😉☔️☁️⛅️🌤🌞私が小学生低学年を指導してた時に一緒に歌って踊って指導してた歌の1つです♪🌸🌞