今日ゎ彼氏最後の香港です。

何か思い出に残る事がしたくて3人で香港のビーチに行ってきました。

めちゃめちゃはしゃいで来ました。

21歳とゎ思えないほど 笑

なんだかんだ海を見てワクワクして走り回る子供3人です。


海ではしゃいだ後、砂浜で一生懸命穴を掘る2人。

最初ゎバカか?って思った。穴を掘るのにこんなに真剣になっちゃって 笑

でもどうやら本気で何かを作りたい様子。


穴を掘る男たち。


この後、10分くらいして見事に3人分のスペースがある穴が出来ました 笑

そこにすっぽりハマって3人仲良く座って語り合いました。

結構すわり心地が良かったです。


超楽しかった。

きっと忘れられない思い出になった。

香港に留学に来て、この3人でどっかに行く事ゎいっぱいあったなぁ~。

でも今日海に行ってこんなにはしゃいだ事ゎ一生忘れないかもしれない。

なんか特別だった。

きっと今日が最後だからかな。

もうこうやって3人でどっかに行く事ゎ無いんじゃないかな。

寂しい。

もっとみんなで一緒にいたいって思う。

香港ゎもういいや~~~って思ってたけど、

やっぱりみんなとお別れゎ寂しい。

だって世界の色々な所から来てて、きっとこの先会えるのゎ何年後になるんだろう?


彼氏が言った。

せっかくこんなにたくさんの友達ができたのに・・・。

こんなに打ち解けられる友達そんなに作れるものじゃないのに・・・。

すごく残念だ。


だから、こう答えた。

私が思うに世界ってそんなに大きくないんだよ。

ふと偶然にまた会える機会が来るんじゃないかな?

少なくとも私が今まで作った友達で音信不通になっちゃった友達たちも何かの切っ掛けで偶然に再会する事ができた。

日本人も、日本人じゃない友達も。


あ~でも切ないな・・・。

香港でこうやってみんなと一緒にいられるのもあと2週間。

本当にせつないょ・・・。


香港ビーチ


゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆


{ENG}


Today is the last day for my BF staying in HK

we wanted to do sth we can keep inside our memory forever

and we went to the HK Beach!!

we played a lot on the beach as much as children

we couldn't stop ourself once we saw the white beach and the blue sea.

after we played in the sea, those two guys were digging the sand

I was like "they are stupid..."

but they seemed like they really wanted to make something




after 10min, they finally made a big hole on the sand. it was big enough for 3 ppl to sit inside.

we were sitting there and talked for long time.

I felt it very comfortable

It was really fun to go to beach today.

I think I won't forget.

When I think back, there were many times we 3 went out togather since we came to HK.

but I think I especially remember today's memory forever.

I feel it's special

maybe today might be the last time for us to go out togather

it's too sad...


I don't wanna be separated from everyone.

I felt like I don't need to stay in HK anymore, but it's more sad to say goodbye to everybody

coz I don't know when I can meet them again in the future since they are from all over the world.

my BF said

It's really hard to make friends that u can trust and feel close.

This is sad...

So I said

I think the world is not that big.

maybe u can meet them somedays in the future.

at least, I could be able to meet friends I made in both outside and inside Japan even though I lost contacts with them.

mmm...but I still feel sad when I think that all of us won't be able to get togather again.

I only have 2 more weeks in HK

feel sad...