おはようございます。

今日も天気ゎすぐれません・・・雨*

さっき朝ごはんを食べました。

今日ゎ国際関係の授業に行って来ます。



そうそう・・・うちのどうしようもないルームメイト(山ピー)が昨日から徹夜でPCに向かっています。

私が寝るとき(2、3時)にゎいつも通りバラエティーを見ながら笑っていた彼女ですが、

起きて見てみるとビックリ!!!目

勉強してました!

レポートやってます♪


久しぶりに見る彼女の勉強姿。

なんか妙にテンション上がりましたあげ笑


*☆*:;;;:*☆*:;;;:*☆*:;;;:*☆*:;;;:*☆*:;;;:*☆*:;;;:


{ENG}


Goodmorning

the whether today is also bad雨*

I just got my Breakfast

and I'll go to IR class


Btw, my roommate has been working on with her PC since yesterday without any sleep

When I was about to sleep, she was watching Japanese TV as susual

But when I got up and saw what she is doing, I was surprised目

coz she is working on her HW!!

She's writing her report!!


It has been long sine I saw her studing.

I'm glad to see it and was motivated by herあげ!!