昨日友達の誕生日でした。

大変です。ダイエット中だっていうのにずっと食べてた気がします。


焼肉食べほ→チョコレートフォンデュ→飲み。


久しぶりの食べほだから、最初から調子乗って食べすぎました。やだ~

焼肉終わった時点でもう満腹。。。


その後ハーゲンダッツのチョコレートフォンデュを食べにうれしい

小さいのかと思ってたら、かなりのボリュームにビックリ・・・。


                ↓こんな感じ。↓


チョコレートフォンデュ


もちろん全部食べました。

完食ですmini笑

超→ウマウマ!でしたてへ


その後飲み。

みんなで楽しく話してたらいつの間にか話題ゎ怖い話に・・・あう

自分の体験談とかうちの学校の怪談とかを永遠と語りだす台湾人の男。

怖いのとか、本当にダメなのに・・・涙

怖すぎたせいか、私と友達ゎ階段辺りに同じようなものを見てしまいました。

気のせいであって欲しいです。

帰りゎ暗い山道をずっと怯えながら帰りました。



大体3,4時くらいだったと思うケド、

部屋に着くなり


キャハハハハハハハハハハハ~~~!!!


という聞きなれた笑い声・・・。

よっ山ピーです。

ステキキラキラ3です。

さっきまでの怖さなんて一気に消え去りました。


やっぱ、この部屋最強です。

まじで、山ピーに比べたら怪談なんて!!!って感じですヮラ


*☆*:;;;:*☆*:;;;:*☆*:;;;:*☆*:;;;:*☆*:;;;:*☆*:;;;:*☆*:;;;:*☆*:;;;:


{ENG}


It was one of my frenz' BD yesterday.

oops! I remember that I kept eating for whole day...


Korean BBQ→Chocolate fondue→drinking


I ate a lot at Korean BBQ coz it had been long time since I went there last time.

but it resulted in making me very full before I went to eat the chocolate fondue...やだ~


I thought the fondue to be small, but when I saw it, I was so surprised coz it was actually very big!!!


But I didn't care~

Of course we finished it all!!

It was really sweet and tasty



Then we came back to our campus and started drinking.

We started to have very interesting chat, but somehow the topic was moved to the ghost story.あう

A Tiwanese guy kept telling us about his own experiences and the ghost stories about this campus.

I hate ghost stories...涙

Those stories made us pretty horrified that my friend and I saw the same thing around the stairs...

I hope it was something else but ghost...

then we walked the dark hills back to our hostel.



It was about 3 or 4 o'clock

I heard somebody was laughing very loudly



"Hahahahahahahahhahahahahahahaha...."

Yes! よっIt was Yamapii (my roommate)!!

Well done!キラキラ3

U made my fear away!



She is sth more than a ghost!エイリアン