香港に留学に来てから、外国人だけじゃなくて、日本人ともたくさん友達になりましたライン大スキ!!

その中の一人にすごい才能を持った人が・・・きらきら

BeatBoxって知ってます??


http://www.youtube.com/watch?v=whayyU_Iz20


とりあえず見てみてくださいスマイルキラキラ



この前、留学先の大学でSinging Contestっていうのがあって、彼も出場したんですけど、見事決勝に進みました!

コンテストの後、外に出てみるともう彼ゎすっかりスターでした笑

写真撮ったり話かけてくる人がいっぱいだったり・・・すごい取り巻きでしたガーン!!

中には「私今彼氏とかいないんです!友達になってください~~らぶ1」とか言っちゃってる子もいました。


それゎともかく、彼ゎこっちのレコード会社の人からも気に入られてましたいーっだ!

将来ゎ是非大物になってもらいたいです♪



☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*


{Eng.}


I've met a lot of frenz from all over the world including JPN.

& I met one guy from JPN who has a special talent!!

I dunno if u know what BeatBox is but it's amazing!!!

I found it's pretty interestingきらきら


http://www.youtube.com/watch?v=whayyU_Iz20


Plz have a look!!!


Well... there was a Singing Contest in my univ. in Hong Kong.

Of course he signed up for it. & he survived till the final stageむー

After the contest, wow---- he became a star among our univ students!!!

Many boyz and girlz came to him and said


"Hey! u did a great job!!"

"Hey! I was impressed sooooo much by ur BeatBox!"

"Can we take a pict tgt?" & so on....

(there was even a girl who told him that she didn't have any boyfriend at the time...がっかり so what?!!)


Well... later on, ②managers from ② big record companies came to him and told him to visit them someday!!

I guess it's not going to be so late until he really becomes a star笑