さぁ はじめましての投稿です、、!
あ歌詞の投稿がはじめてという意味です🤭笑

ではでは この曲は樹担の私からしたら
とんてもない曲です🫠
私自身 樹のsometimes…のところ
LINEのステメにもしてて🥺
こじらせPartですよね🫠


では、はじめましてなのでお手柔らかに、、😵‍💫🙏🏻


ジェシー→赤
京本大我→ピンク
松村北斗→黒
髙地優吾→オレンジ
森本慎太郎→緑
田中樹→青
全員→グレー
デュエット→上下で色を変えてます💭


Call me/SixTONES
僕が僕じゃないみたいだ 通常盤


作詞:nana hatori
作曲:Christopher Golightly、Carlos K.
編曲:Carlos K.

Call me girl, call me girl, yeah 
ねぇ、電話して?

(This one's all for you)
(全て君のためだよ)

I'll be waiting for you 
僕は君を待っているよ

(Yeah, only you)
(君だけを)

I want your love, girl I want your love 
僕は君の愛が欲しい。

(Best believe it)
(心の底から)

Yeah
(Verse one, yeah listen up)
(1つの詩を聞いて欲しい)

Ever since we met girl I've been thinking of you
僕は君に会ってから、ずっと君のことを考え続けてる

And I know it might sound crazy
そして僕はおかしく聞こえる

I fell, fell, fell so deep
僕はほんとにほんとに君のこと考えている

Even though I know
それでも僕は知っている

There's someone on your mind
君の心には他に思っている人がいることを

If only you'd give me some time
ただ少し僕に時間をくれないか?

Is he true and honest to you?
彼は誠実に純粋に君のことを思っている?

Cause I see that you've had to cry
だって僕は君が泣いているのを知っているよ

There's loneliness in your eyes
きみのの目は孤独でいっぱいだよ

I know that you love him
僕は君が彼を愛してるのを知ってるよ

And damn if he ain't lucky
ひどいじゃないか 彼はそれを利用してるんだろ?

If he doesn't treat you the way that he better
もし彼が君を大切にしないのなら

I'll be there for you 
僕は君のためにそこにいることを

Remember, remember
覚えていて

You got my number
いつも私がいることを覚えていて

Baby won't you call me, call me
僕に電話したくなった?

Anytime you need somebody to love
君が誰かの愛を必要とする時に

Even if there ain't any room for me inside of your heart
たとえ 君のの心の中に僕の居場所がなくなっても

Baby won't you call me, call me
僕のところに電話して欲しい

I'll be there to wipe your tears
僕は君の涙をぬぐうためにそこにいるよ

Gimme, gimme, gimme a chance to love you
君を愛するチャンスがほしい

Let me love you
君を愛させてほしい

Girl I want your love, girl I want your love
僕は君の愛が欲しい

You and me could be a possibility
君と僕ならきっとうまくいくだろう

You deserve so much more
君はもっと幸せになるべきだよ

Girl I want your love, girl I want your love
僕は君の愛が欲しい

Gimme, gimme, gimme a chance to love you
僕に君を愛するチャンスが欲しい

Let me love you
君を愛させて欲しい

Sometimes I don't know if I can listen
時々僕は聞きたくないことがあるよ

Don't wanna know who you are kissing
君が誰とキスしているかなんて知りたくないし

Sometimes I find myself wishing
僕は時々願ってしまう

If only I, if only I, if only I could
もし、できることなら

Hold you tight and just spend the night
君を強く抱きしめて 一夜をすごしたい

Watching silly movies, 
くだらない映画を見ながら

making sure you're feeling alright
君が笑っているかを確かめながら

I could be the one to hold you close
僕は君の近くにいて抱きしめたいんだ

And you know I'd never let go
そして僕は君を絶対手放さないと知って欲しい

Is he true and honest to you?
ほんとにに彼は君を誠実に思ってる?

Girl I don't wanna see you cry
僕は君が泣いてるのを見たくないんだ

Enough with his stupid lies
彼の愚かな嘘はもうたくさんだ

I'll be waiting for you to make up your mind
僕は君が決心するために待っている

Swear that I'll never leave you behind
僕は君の傍からいなくならないと誓う

Remember, remember
覚えていて

You got my number
僕がいることを

Baby won't you call me, call me
ねえ、僕に電話したくなった?

Anytime you need somebody to love
君が誰かの愛が必要になった時

Even if there ain't any room for me inside of your heart
たとえ あなたの心の中に私の居場所がなくなっても

Baby won't you call me, call me
僕に電話して欲しい

I'll be there to wipe your tears
僕は君の涙をぬぐうためにそこにいる

Gimme, gimme, gimme a chance to love you
僕に君を愛するチャンスが欲しい

Let me love you
僕に君を愛させて

Girl I want your love, girl I want your love
僕は君の愛が欲しい 

You and me could be a possibility
僕と君なら愛することが出来るだろう

You deserve so much more
君はもっと幸せになれるだろう

Girl I want your love, girl I want your love
僕は君の愛が欲しい

Gimme, gimme, gimme a chance to love you
君を愛する機会がほしい

Let me love you
僕に君を愛させて

(I don't know what I should do)
私は何をしたらいいかわからない

You're all that I want
君は僕がほしいと思う全てだよ

(I'd do anything for you)
僕は君のためになんでもしてあげる

You don't know how I'm feeling
君は僕がどれくらい思っているか分からないでしょ?

How do I get you to think of me?
どうすれば君が僕のことを考えてくれるんだろう?

Closer and closer your heart beats  in front of me
少しずつ僕の前に君の鼓動が近づいてくる

Oh, I could never give you up
僕は絶対君のことを諦めない

All my love 
全ての愛で

(Believe me when I say)
(僕が言ったことを信じて)

You're the only one I think about
君は僕のことしか考えられない

(I don't care what people say, 
僕は他人が言ったことを気にしない

I'mma take you on a date tonight
私は今夜君をデートに連れていく

Oh, I promise I'll be good to you
私は君を幸せにすると約束する

(All I want to do is see your pretty smile again girl)
僕が望むこと全てはあなたの可愛い笑顔を
もう一度見たいから

Baby won't you call me, call me
ねぇ、僕に電話したくなった?

Anytime you need somebody to love
君が誰かからの愛が必要になった時にいつでも

Even if there ain't any room for me inside of your heart
たとえ 君の心の中に私の居場所がなくなっても

Baby won't you call me, call me
ねぇ、僕に電話したくなった?

I'll be there to wipe your tears
僕は君の涙をぬぐうためにここにいるよ

Gimme, gimme, gimme a chance to love you
君から愛されるチャンスが欲しい

Let me love you
僕を愛して欲しい

Girl I want your love, girl I want your love
僕は君からの愛が欲しい

You and me could be a possibility
僕と君なら幸せになれる

You deserve so much more
君はもっと幸せになるべきだよ

Girl I want your love, girl I want your love
僕は君からの愛が欲しい

Gimme, gimme, gimme a chance to love you
君を愛するチャンスがほしい

Let me love you
僕を愛して欲しい

I will be there whenever you need
あなたが必要な時いつでも僕はそこにいるよ

Gimme, gimme, gimme a chance to love you
君を愛するチャンスが欲しい

Let me take you out and around
君のことを連れ去られて欲しい

I won't let you down
僕は君を悲しませたりしないよ

So you gonna call?
電話したくなった??

Call me girl
ねぇ電話してよ


切ない恋心を全編英語詞で歌った

エモーショナルかつメロ

ディアスなトロピカルR&B。