20090214*


Happy Valentine's Day

2月14 情人節
仍舊要一早返工
不過琴晚有人陪我講左一陣電話
雖然中間發生少少問題
但幸好心情沒有太大影響

返到過黎先後悔自己趕唔切開漫遊
收唔到兼sd唔到SMS我唔開心
但幸好我還有你每天的長途電話
每天都聽到你的聲音,,多謝你*
我真係好喜歡聽你講你心裡的話

anyway,,特登改時間今日返9-2
好耐冇試過有得放早,,開心
成朝個心都想趕住掛住返屋企
好想快D聽到某人的聲音
不過有點事與願違,,唔開心/3\

今晚講好出去食dinner,,7點出發
從來唔覺情人節食飯有咩特別,,但我今天終於見識到
我地足足等左個半鐘,,好誇張*0*
不過呢個dinner好豐富,,好好味..好滿足:)


2月12 終於見到茵茵,,安全咁到達milan
今次返HK只見左一次而已,,D人又無聲無息咁走左
希望下次我返去既時候,,會有機會一齊去癲返次

知道一個幾shocking既消息
雖然有少許疑問,,但我絕對替我呢位朋友開心
亦好glad呢位朋友終於明白我一直以黎既感受XPP


edit 情人節咁又過去了
有種好似浪費左半日既感覺
等我仲以為我會開始喜歡情人節
最衰都係D懶瞓豬

懶瞓豬,,賠返個情人節俾我牙! T.T

20081201*

終於都十二月了
最後倒數,,好心急
最希望所有野都順順利,,安安全全
今個X'MAS我要過得快快樂樂
仲有我真係好想去台灣 xD

今日返工依舊好忙
差點俾人壞左我的好心情
好彩我把持得住

120108172528
今天拍下的天空,,很美 :)



11月29日 一早又要起身返工
因為close左2日thanksgiving
所以一早預左會有好多野做

112908090455
點知有人竟然call in話遲返
咁都算,,忙足一個鐘D人先返到
慢慢係度hea都不特止
仲夠胆死指揮我做呢樣做個樣
自己又唔很去做喎,,WTF!
辭左工大很晒咩,,BITCH!

好辛苦咁捱到放工,,約左ame
去best buy return返screen protector
不過有人趁我返工..齊齊去左sacramanto
仲要買買買,,唔開心 :(



11月28日 BLACK FRIDAY
一年一次thanksgiving翌日的大減價日
因為知道六,日都要返工
所以我跟媽咪返工,,等之後去行街街

等媽咪放工就打俾白白朱
一齊去左public market食晏
之後就去左emeryville mall行街街

明明冇諗過買野
最後竟然毫不猶豫咁又買左對boot *0*
非常十分過分,,不過幸好俾我抽中有25% off
唔係一定會非常肉痛

咁就遊左幾個鐘,,白白朱車我地去買dinner
之後原本諗住回家,,不過最後又去左ikea

DSC00026DSC00031
DSC00027DSC00028
因為有意換傢俬,,所以又hea到9點先返到家



11月27日 THANKSGIVING,,一年一度火雞日
媽咪今年決定唔會煮火雞
所以一早出左asian market食野兼買材料
終於俾我搵到理由飲酒,,好高興xD
最後拍板決定dinner食seafood
今年過左一個反傳統的thanksgiving