20090214*
Happy Valentine's Day![]()
2月14 情人節
仍舊要一早返工
不過琴晚有人陪我講左一陣電話
雖然中間發生少少問題
但幸好心情沒有太大影響
返到過黎先後悔自己趕唔切開漫遊
收唔到兼sd唔到SMS我唔開心
但幸好我還有你每天的長途電話
每天都聽到你的聲音,,多謝你*
我真係好喜歡聽你講你心裡的話
anyway,,特登改時間今日返9-2
好耐冇試過有得放早,,開心
成朝個心都想趕住掛住返屋企
好想快D聽到某人的聲音
不過有點事與願違,,唔開心/3\
今晚講好出去食dinner,,7點出發
從來唔覺情人節食飯有咩特別,,但我今天終於見識到
我地足足等左個半鐘,,好誇張*0*
不過呢個dinner好豐富,,好好味..好滿足:)
2月12 終於見到茵茵,,安全咁到達milan
今次返HK只見左一次而已,,D人又無聲無息咁走左
希望下次我返去既時候,,會有機會一齊去癲返次
知道一個幾shocking既消息
雖然有少許疑問,,但我絕對替我呢位朋友開心
亦好glad呢位朋友終於明白我一直以黎既感受XPP
edit 情人節咁又過去了
有種好似浪費左半日既感覺
等我仲以為我會開始喜歡情人節
最衰都係D懶瞓豬
懶瞓豬,,賠返個情人節俾我牙! T.T



