I joined conference today. I didn’t know that  It was not ordinary conference, but it was like business meeting. Most speaker were talking about the importance of investing and earning money wisely.

I can’t imagine that such kind of conference have in Japan.😂 
I thought I need to distinguish what is truth, based on the biblical, and what is not.

I wouldn’t say it was right or not, because God is only have authority to judge something.

The last speaker was women who appeared famous movie, “The war room”.
I was looking forward to meet her! She told us that our life is exists for fulfill the God’s heart. That message was amazing.
And Bethel music appeared and worshipped together. It was awesome, too!

After that, we had dinner and walk around restaurant! It was reflesh moment for me!
Thank you God for giving such a amazing day


今日、会議に参加した。 普通の会議ではなく、ビジネス会議のようだった。 ほとんどのスピーカーが、賢くお金を投資し、稼ぐことの重要性について話していた。


 こんな会議が日本にあるなんて想像もできない。 

 聖書に基づいて、何が真実で、何が真実でないかを区別する必要があると思った。


 神様は何かを判断する権限しか持っていないのだから。


 最後のスピーカーは、有名な映画「The war room」に出演した女性だった。

 私は彼女に会うのを楽しみにしていた! 私たちの人生は、神の心を満たすためにあるのだと。 そのメッセージは素晴らしかった。

 そして、ベテルミュージックが登場し、一緒に賛美しました。 こちらも素晴らしかった!


 その後、夕食をとり、レストランを散策しました! 私にとっては新鮮な瞬間でした!

 神様、このような素晴らしい日を与えてくださってありがとうございました

^_^





🇯🇵✖️🇨🇳

🇯🇵✖️🇨🇳✖️🇺🇸