【日本語】

 

今日は午前中神社に行ってきました。
朝日が強すぎて目がくらむほどでした。
久しぶりにラーメンを食べに行ったのですが、濃い味の醤油ラーメンが私の口には合わなかったのです。
午後はジムに行きました。
ベンチプレスでは75kgを挙げることができました。
今日も素晴らしい一日でした。
明日も素晴らしい一日になるでしょう。

 

【英語】

 

Today I went to the shrine in the morning.
The morning sun was so strong that I was dizzy.
I went out to eat ramen after a long time, but the strong-tasting soy sauce ramen didn't suit my palate.
In the afternoon I went to the gym.
I was able to lift 75 kg on the bench press.
Today was another great day.
Tomorrow will be another great day.

 

【単語】

shrine 神殿

dizzy クラクラ、フラフラ

suit 合う

palate 口、味覚