インスタの#裏アカ に私の作品を載せてるよん!会員さんは裏アカに会員番号を送ってね♡アカウント名は会員ページに記載されてます!私もフォロバするから嫌だったら消して良いからね…😂 把我的作品我發在私人帳號裡。會員的粉絲們,別忘記發給我的私人帳號你的會員ID喔~♡我的帳號是在粉絲網站裡有的~!我也關注會員,不希望我關注的人可以刪掉我~😂哈哈

I upload my works on private account. Send your membership ID to my private acc ok? My acc name is on the membership site. I also follow members, but if u don’t want me to follow u back then u can delete me 😂