最近、お笑い芸人のYouTubeにハマってます。

よく見るのは、かまいたち。

山内の天才的な面白さに笑い転げてます🤣


あと、華丸大吉やナイツ、四千頭身。


華丸さん、塙さん、後藤、天才だわ。

天才を引き出す相方さんも凄い。


一人暮らしに笑いを有り難う😭



I'm addicted to comedy on YouTube

I especially watch Kamaitachi's YouTube channel.

Yamauchi is genius and funny.


Make your funny partner even more funny and amazing




さて、

先日、目黒の有名なスタバへ。


I went to a famous Starbucks in Meguro 



週末なので凄い人。


There are a lot of people because it's the weekend.




There are a lot of people because it's the weekend.







一階にクロワッサン、ピザなどが

売ってます。

Croissants and pizza are sold on the first floor.





ピザやフォカッチャはかなり大きい!

The pizza and focaccia are very large.


パンを買うのに長蛇の列で

10分ほど掛かりました。


I waited in line for about 10 minutes to buy bread.



サラダプレートにしました。

サラダと小さなパンは数種類から

選ぶことができます。



I chose the salad plate. I could choose from several types of salad and bread.





コーヒーより紅茶派。

紅茶は2階で頼みます。

このハーブティー美味しかった!


I prefer tea to coffee

I'll order tea on the second floor.

This herbal tea is delicious




3階はアルコールのバーもあります。

あと、

大人気のテラス先も3階。


ちらっとテラス席を見たら

たまたま空いてたので、席を移動。

やったーー🙌


The third floor has a bar and a popular terrace.

Just then, a seat became available, so I moved.

lucky



なかなか良いお値段ですなびっくり

アルコールはもっと良いお値段でした。


High prices. 

Alcohol is even more expensive.



わーい!テラス席。

集中して英語の勉強ができた。


I was able to concentrate on studying English.



高いけど、とっても美味しい!


Expensive but delicious



そうそう、一階の入ってすぐのカウンターの方に

サンドイッチ系もありました。

次回、こっちで買ってみよう。


There were sandwiches for sale near the entrance on the first floor.

I want to buy this next time



川沿いを散歩

そのまま渋谷まで歩く。


I walked along the river and then to Shibuya.




前から気になってたお店。




ここから野菜をプラスで選ぶみたい。

私は初めてだったので後で気付いた。


1人女性が多くて、ラム肉を追加してる人が

多かった。あと、春雨多めも。


Choose additional vegetables and meat from the shelves

There were many single female customers.

Many people added extra lamb or more glass noodles.





小麦を使ってないし、野菜が多いし

スープも美味しい!

また行きたい😋


It's gluten-free, veggie-rich, healthy and delicious.

I want to go again