Hello everyone!音譜


お久しぶりです!

あれ?!

気づいたらブログアップにかなりのギャップが空いてしまいました~叫び

ごめんね!汗

まだ寒い日々が続いてますけど、 

私は毎日楽しく過ごしてますよ!ニコニコ

春もあとちょっとなので、

お休みの日はひたすらジムに通って体作りに励んでます!グッド!


そして、皆様にお知らせです!アップ

メンズ雑誌、Men's JOKER に初めて出させていただきました!チョキ

今発売中の メンズ・ジョーカー 3月号、vol.108

ぜひぜひ、チェックしてください!クラッカー

メンズ雑誌でのファッション撮影は今回が初だったのでちょっとドキドキでした!ドキドキ

今回は私とメンズモデル4人での撮影で、初めての体験でした!目

でも、前に何度か一緒にお仕事したモデルさんも何人かいて、

初めましてのモデルさんもとっても優しくしてくれました。合格

スタッフのみなさんもとても素敵でした。ドキドキ

女性誌の撮影の時とは雰囲気が全く違ってとても新鮮で楽しかったですよ!ニコニコ

かっこいい写真がとれたのでぜひゲットしてくださいね!グッド!


シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba




Hey guys! Sorry I havnt updated my blog in a while. I didn't realize so much time had passed. Anyway, I wanted to let you guys know that I did my first shoot for Men's JOKER magazine. It was my first experience doing a fashion shoot for a mens magazine with all male models. The did the shoot with four male models, and I was the only female in the studio which was a totally new experience. Everyone was really amazing though and had a great time doing the shoot. Men's JOKER vol. 108 is on stands now so get your copy!

Love you guys!



XOXO Love, シャウラドキドキドキドキドキドキドキドキ