Hello everyone!音譜


今日は雑誌 Gina の撮影でしたよ~!!チョキ

早速完全な春物でした~合格

可愛い服がたっくさん着れて、

本当に本当にテンション上がって楽しかったよ~~!!!アップ

春~~~

早く来てください~~!!!ラブラブ!

ってかんじ!!!にひひ



シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

今日のメイクはこんなかんじ!とってもナチュラルでとても私好みでした。キスマーク


ちょっと不思議な話なんですが、

最近、

母親や友達に言われて改めて実感したんですが、

私。。。。毎年、毎年、ちょっとづつ目の緑色がましてるんです。目

自分でもびっくりするぐらいなんです!ショック!

10年前はもっともっと茶色のヘーゼルだったんです。目

周りの人に言われてやっぱり気のせいではない事に気づきました。アップ

今日もナチュラルメイクで目の色がはっきり引き立ってました!グッド!



シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

みなさん、今日もお疲れさまでした!!!ラブラブ


Gina vol.9 は3月7日発売なのでお楽しみに~~!!アップ


明日もラジオの生放送、聞いてくださいね!音譜

朝9時から4時間、BAYFM 78.0 にぜひ、チューンイン!グッド!

明日も頑張るぞ~~~!!!アップ



Hey guys! Today we did a big spring shoot for Gina magazine. The outfits were so amazing I cant wait till Spring is here so I can wear cute shorts and short skirts. Hee hee. Posted a photo of my lovely natural makeup today! Gina magazine Vol.9 will be in stores March seventh so stay tuned! I know this may sound strange, but my eyes have been becoming greener as the years go by. I thought I was making this up in my head but my mother and friends have also commented on this recently which made me realize that my eye color is actually changing. I really didnt think this was possible, so its kind of interesting. Have another early morning tomorrow! Everyone make sure you tune into BAYFM 78.0 from 9am for my 4 hours live radio show! Love you guys!


XOXO Love, シャウラドキドキドキドキドキドキドキドキ