Hello everyone!音譜


昨日もまた雪がふりましたね~!!!雪

今日もまたさらに寒くなっててびっくりした~~!!!ショック!

私は最近早寝、早起きで夜と朝、しっかりとお風呂につかるようにしてます。チョキ

一日二回の入浴で、一日中体がポカポカでとっても体調が良いです!ニコニコ

そして、今日は

ポカポカな体で、

テレビの収録に行ってきました!アップ

今日は今までとは全く違う番組の収録だったので、

色々と緊張しましたが、

本当に楽しかったです!!!にひひ

また近々、ちゃんと報告しますね~!合格


シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

今日はこんなかんじでした~キスマーク

シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

えへ!べーっだ!

みなさん、暖かくしてくださいね~!!ドキドキ


Hey guys! It was snowing AGAIN last night in Tokyo! Right when I was starting to think that the worst of the cold was over... It was freezing this morning! Ive been really into long relaxing baths mornings and nights. It really makes a huge difference. Ive been feeling much warmer throughout the day. Anyway, today I had a shoot for a TV show which was really fun, but this was a completely different type of show than Im used to. It was quite challenging but I had a ton of fun. I will definitely keep you guys posted!


XOXO Love, シャウラドキドキドキドキドキドキドキドキ