Hello everyone!音譜


昨日降った雪がまだかなりつもってますね~!!!雪

2013年、初雪!雪の結晶

昨日は降って来てる雪を見ながらなんだかロマンチックな気分になってました。ラブラブ

こんなに降るとは思いませんでした!!ショック!

みなさん、道がかなり凍結してるので歩く時、運転する時、

くれぐれも気をつけてくださいね!えっ

先ほども街を歩いていたら私の目の前で少年がスッテ~ンと転んでました。叫び

危ない危ない。怪我は無かったみたいで良かったです。グッド!

私は今日新しいお仕事の打ち合わせに行って来ました!アップ

うしし~楽しみ~~!にひひ

報告はまた今度ちゃんとしますね!チョキ

そして、

ハワイから帰って来て、

2013年初のネイルにも行ってきました!合格

女の子はやっぱり指先のお手入れが大切ですよね。ドキドキ



シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

今日の私はこんな感じでした~。キスマーク

シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

足下は雪と氷。私はゆっくりトコトコと外を歩いてました。寒いですね~~あせる

シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

そして今年初のネイルはこちらです!ショート、スクエアなワインレッドネイルから私の定番のヌーディーにチェンジ!2013もキラキラとした年になりますように!という思いもこめて薬指はシルバーラメ&ストーンでキラキラにさせました!キラキラ

みなさん、今日は暖かくして寝てくださいね~合格

お休みなさ~い!!!ぐぅぐぅ


Hey guys It was snowing like crazy yesterday in Tokyo! I woke up to a very white winter morning today. Its so beautiful and romantic but dangerously slippery so I was walking like a little penguin today. Everyone in Tokyo! Drive and walk carefully please! The snow from yesterday has turned into ice! Just a couple hours ago, a guy slipped and smacked his back on the ground right in front of me. He was laughing so I guess he was without injury, but better safe than sorry. Anyway, today I had a meeting for a wonderful new job. I will update you guys on that later. I also posted a photo of my new nails. I had short square wine red nails, but changed them back to my usual nude color and blinged out my ring finger with some sparkle. 2013, I am ready to go with my fresh new paws!



XOXO Love, シャウラドキドキドキドキドキドキドキドキ