Hello everyone!音譜


昨日は仙台に新しくオープンした、 

アルマーニ・エクスチェンジのグランドオープニングでDJをしました!クラッカー

東北初のアルマーニショップなので、お客さんもたくさん遊びに来てくれました。ニコニコ

今回は本当に弾丸なトリップで、

仙台にいた時間は驚きの四時間。はははは。ショック!

短い時間でしたが、楽しませていただきました!グッド!

シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

Hello Sendai.合格

シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

T-shirt & Tailored Jacket - Armani Exchangeキスマーク

シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

うひょ~~良い機材!!このセット本当に使いやすいんですよね~!テンション上がる~~にひひ

シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

楽しませていただきました~音譜

シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

ショップのエントランスではライブアートも!ライブでこんな素敵な作品を作り上げました!かっこいい~~~~!!!!!アップ

今日は夜ご飯に仙台で買って来た牛タンを食べました~~!!アップ

美味しかった~!音譜


Hey guys! Yesterday I DJed at the new Sendai Armani Exchange shop opening. This may have been the shortest trips I have ever taken. I was literally in Sendai for four hours. haha. The store looked great, and they had artists at the entrance making an amazing art piece. I love live art, so that was really cool to see. Very glad to have been a part of it! Hope to be back soon! A big thank you to everyone who came to the shop!


XOXO Love, シャウラドキドキドキドキドキドキドキドキ