Hello everyone!!音譜



みなさんお元気ですか?

私はバリバリ元気~!!!ニコニコ

私は今日も朝から千葉へ行ってロードバイクのトレーニングをしてきましたよ!アップ

今回は44キロ。距離はこの前とほとんど一緒ですが、

今回はこの前付けてなかったバインディング付きのサイクリングシューズで初ライドし、

ちょっと坂にも挑戦しました!グッド!

坂を35キロのスピードで登ってみましたよ!アップ

まだちょっと乗り足りなかったので次は60キロ走ってみたいと思います!メラメラ

次のトレーニングが楽しみだ~!!ドキドキ

自転車最高~!!!アップ

Hey guys! Got an early start this morning and went to Chiba to once again train for the road race. Today we rode for 44km which isn't much more than our last ride, but today I used cycling shoes with bindings on them for the first time. I also did some uphill riding at the speed of 35km. I still felt like I didn;t get enough out of our ride, so next time I'm planning on riding 60km to see how I hold up. Can't wait for our next training day!



シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba


私の真っ白なバイクとツーショット。最高に気持ち良いライドが出来ました~!ニコニコ

My custom all white bike and I.



シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

今日は初めてこちらのバインディンク付きのサイクリングシューズでライド~!ニコニコ

These are my cycling shoes with bindings that I used for the first time.



シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

靴のそこはこんなふうになってるんです!これがカチッとペダルにハマッて足が固定されるんです!チョキ

And this is what the back of these shoes look like. This little things click into the pedals and locks your feet in place.



シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba


今日もこのお二人とライドしました。毎週金曜日一緒に生放送をしてるリョウさんと私のバイクを作ってくれたセオサイクルのセオさん!にひひ

Rode with these two today! My radio partner Izuno on the left, and Seo-san of Seo-cycle who custom made my bike.



真っ青の空と太陽の下でのライド。ラブラブ

本当に気持ちよかったです!音譜

次も頑張りま~す!!グッド!

It felt wonderful riding under the sun and blue sky today. Hopefully I can make some more progress during my next ride. Wish me luck!





XOXO Love, シャウラドキドキドキドキドキドキドキドキ