Hello everyone!音譜


みなさんお元気ですか?!

最近はお天気も最高で気分上々ですね~!アップ

最近色々と忙しくて全然ブログがアップできてません。ショック!

ごめんね~!!汗

アップしたい事がたくさんだ~!!!あせる

キャ~!!あせる

それで。

いきなりですが、

みなさん。

私。

昨日、

ロードバイクデビューしました!!!!クラッカー

最高だったよ~!!!アップ

運動大好きな私は、ちょうどジム以外で楽しめるスポーツを何か始めたいな~と思っていたので本当に私にピッタリなスポーツだと思います!合格

昨日は千葉を走ったのですが、風と太陽を感じながら、景色を見て自転車に乗るのって最高~~!!アップ

初のロードバイクと言う事で昨日は体制やバイクになれるために足のバインディング無しで33キロ走りました。音譜

次走る時はバインディングありで倍ぐらい走って、毎回毎回走る距離を増やしていきたいと思ってます。グッド!

トレーニングが順調にいけば、ちかいうちに大会に出てみたいと思っています。チョキ


Hey guys! Yesterday I started training for an upcoming road bike race! It was my first time riding a road bike, so I road without the bindings for 33kilometers. I've been looking for a sport that I can enjoy so I can do something outside of the gym, so this was perfect! I'm planning on slowly increasing my riding speed and riding distance every time i ride so hopefully I'll be able to enter a race soon.



シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

昨日は偶然三人ともピンク!!左がラジオの相方のリョウさん、そして、右は、私のカスタムロードバイクを作ってくれたセオサイクルのセオさん!!チョキ

On the left is my radio partner, Ryo, and on the left is Seo-san, from Seo cycle. He is the one who custom made my road bike!



シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

イエーイ、イエーイ!!走れ、走れ~!!!アップ

Riding!



シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

そして休憩スポットに到着したら、可愛い野良猫ちゃんがいたんです!!!とってもなついてくれて、私の膝にまで乗って来たんですよ!ラブラブ

When we got to the break area, I found the cutest little cat! As you know I LOVE cats, so I ended up playing with her forever! She even sat on my lap which is rare for a stray cat!



シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

可愛い~!!この子、お水を飲みたそうにしてたので私がお水を手コップの様にお水をすくって、差し出したらなんと私の手のひらからお水を飲んだんです!しかも、6回ぐらい!!つれて帰りたかったよ~。また次も会えるかな~ラブラブ

She looked really thirsty so I cupped my hands and gave her some water, and she actually drank out of my hands! And not just once, like 6 times in a row! I don't think I ever met such a friendly stray cat. I wanted to take her home with me! I hope I run into her again the next time I go riding.


シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

こちらが私のロードバイク!オールホワイトで作っていただきました!これから色々とカスタマイズしていくのが楽しみだな~!ニコニコ

And this is my custom road bike! ALL WHITE BABY! I love it!




シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

ライド後の私とリョウさん!リョウさんの真っ黒の黒豆バイクに私の真っ白の白豆バイク!音譜

Ryo san and I after our 33k ride.



昨日は33キロを走って筋肉痛とかはまだ全然なかったのですが。。。。。。

ロードバイクのサドルは本当に固くて。。。。

お尻の骨がビックリするほど痛い!!!!ガーン

そして、まだロードバイクに乗る時の前のめりの体制になれなく、ビックリするほど肩がこってます!ショック!

それ以外、体力的には全然まだ行けたので次も頑張りたいと思います!!!メラメラ

みんなも応援してね~!!にひひ



Since I only did 33k yesterday, I didn't have any muscle pain today, but since the saddle of a road bike is so hard, my bottom is in a lot of pain today. Also, I wasn't used to the forward posture of a road bike so my shoulders are so tight! I need a massage ASAP. I can't wait to ride again! Wish me luck!!

ちなみに今週の BAYFM 78.0 の生放送で今回のライド収録を流すので聞いてね~ん!!グッド!



XOXO Love, シャウラドキドキドキドキドキドキドキドキ