Hello everyone!音譜



今日も晴れ~!!!晴れ

最高だ~!!!アップ

私は昨日、新宿に新しくオープンした Armani Exchange のお店でDJをしましたよ~!!クラッカー

さすがアルマーニ!すんごい人でした!アップ

そして服もちょ~かっこ良くてオシャレでした!クラッカー

それで、昨日はDJ前に美容室に行って来ましたよ~!!音譜

もちろん、サロンは表参道の MERKMAL だよ!グッド!

髪の毛を綺麗にしてもらいました~!合格


Hey guys! Another lovely day in Tokyo today! Yesterday, I DJed at the new Armani Exchange store in Shinuku for their opening. Of course there were a ton of people there, and the clothes were amazing. But before my set I went to my hair salon MERKMAL in Omotesando. Kuramoto-san did yet another great job on my hair.



シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

倉元さ~んいつもありがとう~!!音譜

Thank you Kuramoto-san!



シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

そして昨日私が選んだ衣装はこちら!!Armani Exchange から新しく出たこちらのロングワンピ。ちょ~~~一目惚れでした!!カジュアルなのにとってもエレガントでとっても着やすいんです!夏のロングワンピを探してるみなさんにとってもおすすめです!しかも、このドレス見たら全然分からないのにサイドにポケットが付いててとっても使いやすいんです!ラブラブ!

The outfit that I picked out yesterday for my DJ set. It was love at first sight. This long dress was so easy to wear, and while it was casual it was very elegant. Another great thing about this dress is that it has pockets! You would never guess by looking at it but its great for when you don't want to carry a purse. If your looking for a new summer dress, this is a definite buy.



シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba


今週、また新宿店でDJすると思うので決定したら報告しますね!グッド!

みんな遊びに来て、私に合いに来てね~ん!!アップ

I may be DJing again this week at the Shinjuku A/X store, so I will let you know when I find out. Hope you guys come down and enjoy the fashion and music!!



XOXO Love, シャウラドキドキドキドキドキドキドキドキ