Hello everyone!!音譜


昨日は毎週生放送でお送りしているラジオ番組、

TRAVELLIN' GROOVE 主催のクラブイベントがクラブ IKSPIARI で行われました!!アップ

昨日は本当に盛りだくさんでスペシャルゲストも来てくださいましたよ!にひひ


昨日はまずリョウさんのDJタイムから始まり、サプライズであのバッキー木場さんが登場~!!!アップ

その後にAISHAのライブ、それから私のDJセット。チョキ

そこで森久保祥太郎さん、そしてマイマイ登場~!!アップ

イベントの最後には私とリョウさんが back to back でDJをしました!クラッカー

リョウさんと二人でのDJタイム、初めてだったけどかなり楽しかったです!アップ

昨日は強風のため電車が止まってたりしたのでちょっとお客さんの事が心配でしたが、

見事に!!!

ほとんどみんな、来てくださいました~!!!!!アップ

あのヒドイお天気の中来てくださって本当にありがとうございました!!!ドキドキ

みなさんのおかげで本当に盛り上がりました!!!!アップ

みんな~~本当にありがとう~~~~~!!!!!!!!ラブラブ

Hey guys! Last night we had a club event especially for our radio fans! It was held at club IKSPIARI in Chiba. The weather was really terrible yesterday and the strong winds had stopped some of the trains so we were worried about all of our fans being able to make it... BUT. THANKS TO EVERYONE, we had a FULL HOUSE!!!! I had an amazing time DJing, and we even had secret guests and live performances which really got the crowd going. Thank you everyone for coming out last night!!


シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

シャウラのDJ スタート!!クラッカー

Me, DJing!

シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

今回は AGEHA なので活躍しているVJさんも入ってくださったので証明と映像がとってもかっこ良かったんです!ラブラブ

We had an amazing VJ yesterday who works for AGEHA so the lights and visuals were amazing.


シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba


シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

イエーイ!!盛り上がって来たぞ~~!!アップ

Getting the party started!


シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

最後に来てくださったみなさんと記念撮影~!!!イエ~~~イ!!音譜



シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

そして、昨日のイベントに来てくださったみなさんのために、限定で作られたステッカ~!!!こちらがシャウラバージョン!もちろんリョウさんバージョンもありますよ!私は早速DJのCDケースに張りました!グッド!

This is a special edition sticker of me made especially for everyone who came last night. Of course there is a Ryo-san version too! I stuck mine on my CD case.


シャウラ オフィシャルブログ「From My Lips!」by Ameba

そして!!!なんと!!!昨日、リョウさんが、ずっと欲しかった BEATS by DR. Dre PRO のヘッドフォンをプレゼントしてくれたんです!!!!嬉しい~!!実は私がもってるヘッドフォンは全てリョウさんからいただいた物なんです!いつもサポートをしてくれてるんです。本当にありがとうございます!!!!!大切に使わせていただきます!ドキドキ

And guess what! My radio partner surprised me with a brand new set of BEATS by Dr. Dre PRO headphones!! Every pair of headphones that I own have been a gift from Ryo-san. He has always been supporting me from the start of my DJ career. THANK YOU!!


XOXO Love, シャウラドキドキドキドキドキドキドキドキ