shalefistのブログ

shalefistのブログ

ブログの説明を入力します。

Amebaでブログを始めよう!
Hello all! I'm starting this blog in an attempt to force me to use what little Japanese I do know...so here I go....

こにちわ!しゃぇふぃすと です。アメリカ人です。私わ先生英語です。私わすし好きです。

Whew! Ok, if you wana learn English, I can help ya! Thanks for reading!