またもやw | 桜梅桃李 SG act.2

桜梅桃李 SG act.2

福岡、西戸崎にあるWake&Snow SHOP SG act.2のBLOG☆ ツアー・イベント・商品入荷情報などを気の向くままに日々更新中♪

ども、進之介です☆

個人のブログもSGのブログもやってますw
個人はこちら!
http://ameblo.jp/shin-wake/


最近お気に入りの曲

Justin Bieber / Baby
ジャスティン ビーバー /ベイベー


歌詞

[Justin Bieber]
Oh woooah, oh woooooah, oh wooooah, oh.
You know you love me, I know you care,
気付いてるんでしょ? キミは僕のことが好きだって
just shout whenever and I’ll be there.
呼んでみなよ いつだって飛んで行くからさ
You are my love, you are my heart
キミは僕の恋人で ハートなんだ
and we will never ever ever be apart.
2人が離ればなれになる日なんて来ないよ
Are we an item? girl quit playing,
僕たち噂になってる? ふざけるのはやめてよ
we’re just friends, what are you saying.
ただの友達だって? 何を言い出すんだい?
Said there’s another, look right in my eyes,
他に好きな子がいるって? ちゃんと目を見て言ってよ
my first love broke my heart for the first time.
僕の初恋の子は初めて僕のハートを壊したんだ
And I was like…
けど僕は...

[Chorus]
Baby, baby, baby oooooh,
ベイビー 呼び続けるよ
like baby, baby, baby noooooooo,
ベイビー やめてくれよ
like baby, baby, baby, ooooh.
ベイビー 呼び続けるんだ
Thought you’d always be mine, mine (repeat)
キミはずっと僕のものだって思ってたのに

[Justin Beiber]
Oh, for you I would have done whatever,
キミのためなら何だって出来たよ
and I just can’t believe we aint together
もう結ばれてないなんて信じられない
and I wanna play it cool the thought of losing you
キミを失ったことを考えても平気なふりをしていたいけど
I buy you anything, I buy you any ring,
指輪だって何だって買ってあげるよ
and now please say baby fix me and you shake me til’ you wake me from this bad dream.
この悪い夢から覚めるまで 僕を揺すって起こしてほしいんだ
I’m going down down down down
僕は落ちて行くよ
and I just can’t believe my first love won’t be around.
僕の初恋が終わってしまったなんて信じたくないんだ
And I’m like…
だから僕は...

[Chorus]
Baby, baby, baby oooooh,
ベイビー 呼び続けるよ
like baby, baby, baby noooooooo,
ベイビー やめてくれよ
like baby, baby, baby, ooooh.
ベイビー 呼び続けるんだ
Thought you’d always be mine, mine (repeat)
キミはずっと僕のものだって思ってたのに

[Ludacris]
Luda, When I was 13 I had my first love,
オレの初恋は13歳の頃
there was nobody that compared to my baby
あの子に敵う女の子なんていなかった
and nobody came between us, no-one could ever come above
2人の邪魔をする子なんていなかったし オレたちに勝るやつもいなかったな
She had me going crazy, oh I was star-struck,
オレは彼女に夢中だったんだ まるでおっかけみたいだったよ
she woke me up daily, don’t need no Starbucks.
彼女は毎朝オレを起こしてくれたから スターバックスに行く必要すらなかったさ
She made my heart pound, I skip a beat when I see her in the street and
オレのハートは張り裂けそうで 道端で会うたび胸が苦しくなったんだ
at school on the playground but I really wanna see her on the weekend.
学校のグラウンドでさえな ただ本当は週末に会いたかったんだ
She knows she got me dazing cause she was so amazing
彼女は知ってたんだ 彼女の魅力がオレを虜にしてるって
and now my heart is breaking but I just keep on saying….
今じゃすっかりハートブレイクさ けどオレは叫び続けるよ...

[Chorus]
Baby, baby, baby oooooh,
ベイビー 呼び続けるよ
like baby, baby, baby noooooooo,
ベイビー やめてくれよ
like baby, baby, baby, ooooh.
ベイビー 呼び続けるんだ
Thought you’d always be mine, mine (repeat)
キミはずっと僕のものだって思ってたのに

Now I’m gone,
じゃあ僕は行くよ
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah,
yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah,
yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah,
now I’m all gone.
もう行ってしまうよ
Gone, gone, gone, gone, I’m gone.
僕は次へ進むんだ


歳も俺の1個上。
なんて良い曲やん。



えっと、個人の事は個人のブログに書けって感じですねw

本題はこっから、、、

えー今年 SGact.2 は長い間トーイングサービスをお休みさせて頂いてます。
いつも滑ってもらっていたお客様には大変申し訳ないと思っております。
もう間もなく、トーイングサービスの準備が整います。
詳しい事は孝治くんがブログなどで告知しますので、チェックよろしくお願いします。

では、孝治くんよろしく!