2024.05.03

XML

(2)私はこれらのオーデイナルズを10個購入したが、10倍にならない限り売らない(​I Bought Ten of These Ordinals and Won't Sell Any Unless it Does a 10x) 

 

テーマ:英語のお勉強日記(7861)

カテゴリ:ビットコイン

 

Why I Won't Be Upset If They Don't 10X
彼らが10倍でなければ私が動揺しない理由

The art on these is pretty damn cool. You've got the Bitcoin Orange, The Raining Bitcoin, and The Matrix backgrounds. But it's the mask that binds them all together. And, since I like what the mask represents, I am fine owning the first Ordinal collection minted on Bitcoin with this mask.
これらの上のアートはひどくカッコいいです。 あなたはビットコインオレンジ、 レイニングビットコインと、その マトリックス背景を手に入れました。 けれども彼らのすべてを結び付けるのはマスクです。 そして、私がマスクの表すものが好きですから、私はこのマスクで ビットコイン上に造り出された最初のオーデイナルズのコレクションを所有するのは素晴らしいです。

The Anons minted a couple of days ago for about $60 worth of Bitcoin. So I'm choosing the ten pieces I like the most and investing an average of $116 worth of Bitcoin for each one. And I plan to hold all of these until the price is 10x. When it does this, I will sell one. When it does an 11x, I will sell one. Finally, when it reaches 20x, I will hold this last one.
アノンはビットコインのおよそ60ドルの価値に相当するために2―3日前に造り出しました。 それで私は私が最も好きである10の作品を選択して、そしてそれぞれのために平均116ドルの価値に相当する ビットコインを投資しています。 そして、価格が 10倍になるまで、私はこれらすべてを保有する計画です。 それがこうなるとき、私は1つを売るでしょう。 それが 11倍になるとき、私は1つを売るでしょう。 最終的に、それが 20倍に達するとき、私はこの最後のものを持っているでしょう。

I am not trying to horde this collection. However, I believe the Anons are undervalued, and I'm willing to speculate I am right.
私は大群にこのコレクションを試みていません。 しかしながら、私は アノンが過小評価されていると信じます、そして私は私が正しいと推測することをいといません。


 

 

Image from Anons Ordinal Collection

アノン オーデイナルズ コレクションからのイメージ


 

 

Image from Anons Ordinal Collection
アノン オーデイナルズ コレクションからのイメージ

Which do I hold until the end?
私は最後までどれを保有するか?

If the Anon collection does a 20x, I will probably choose between these two, which I will hang on to long-term. It's a tough decision, and since I like them both, I will let the market choose for me. Whichever has the higher floor at 20x, I will hold on to it.
もし アノン コレクションが 20倍になるなら、私はおそらくこれらの2の中から選択するでしょう、そしてそれを私が長期の上に掛けるでしょう。 それは厳しい決定です、そして私がそれら2つともが好きですから、私はマーケットに私のために選択させるでしょう。 どちらが 20倍でより高いフロアを持つとしても、私はそれをしっかり保持するでしょう。

Anons Collection on Magic Eden: https://magiceden.io/ordinals/marketplace/anons
マジック エデン上のアノン コレクション: https://magiceden.io/ordinals/marketplace/anons

Anons Discord: discord.gg/brF6rVcrmv
アノン デイスコード: discord.gg/brF6rVcrmv

Anons Twitter: https://twitter.com/OrdinalAnons
アノン ツイッター(現X): https://twitter.com/OrdinalAnons

 

At the time of writing, I own Ordinals in several of the project mentioned. However, I haven’t been paid or sponsored to write this piece; digital art is subjective.
執筆の時点で、私は言及されたプロジェクトのいくつかでオーデイナルズを所有します。 しかしながら、私はこの作品を書くために報酬、あるいは後援されていませんでした;デジタルアートは主観的なものです。

This information should not be taken as investment advice. Digital assets like crypto, Ordinals, and NFTs involve risk, so you should always perform due diligence before investing. Furthermore, this article is my opinion; I am not a financial advisor.
このインフォメーションは投資アドバイスとして持って行かれるべきではありません。 暗号、オーデイナルズと NFTs のようなデジタル資産が危険を伴います、それで、投資する前に、あなたは常に適正評価を実行するべきです。 さらに、この論文は私の意見です;私は財務顧問ではありません。
 

Read more at TheDeFiChronicle.com.
さらにはTheDeFiChronicle.comで読んでください。
 

Follow me on Twitter.
ツイッター上で私をフォローしてください。
 

 

Bitcoin Ordinals
ビットコインオーデイナルズ

Bitcoin
ビットコイン

NFT
非代替性トークン

Anons
アノン

 

Self Expression
自己表現

 

 

=========================

インターネット・コンピュータランキング
=========================
ネットサービスランキング
=========================

【HIS】旅行プログラム

 

ヒアロディープパッチ

 

管理栄養士監修の手作り宅配健康食『ウェルネスダイニング』

 

【エブリィフレシャス】浄水型ウォーターサーバー

 

ととのうみすと

 

EcoFlow Japan