2024.04.11

XML

私が間違っていました。2024年にビットコインに対する意見を変えた理由。I was wrong. Why I changed my opinion on Bitcoin in 2024. 

 

テーマ:英語のお勉強日記(7844)

カテゴリ:ビットコイン

 

​I was wrong. Why I changed my opinion on Bitcoin in 2024.
私が間違っていました。2024年にビットコインに対する意見を変えた理由。​

​Bitcoin as a globally decentralized event sequencer is the key to its longevity.
グローバル分散型イベントシーケンサーとしてのビットコインは、その長寿の鍵。

 

Liam 'Akiba' Wright
リアム「アキバ」ライト
 

Mar. 18, 2024 at 12:18 pm UTC
2024年3月18日 12:18 UTC

Updated: Mar. 18, 2024 at 12:26 pm UTC
更新日: 2024年3月18日 12:26 UTC
日 12:18 UTC 更新日: 2024年3月18日 12:26

If you’re a keen reader of CryptoSlate, you may have noticed that our editorial style avoids referring to Bitcoin as ‘crypto.’ This isn’t accidental, and the choice was not pedantic. We believe that Bitcoin stands apart from other digital assets we traditionally classify under the broad term ‘crypto.’
クリプトスレートの熱心な読者なら、私たちの編集スタイルがビットコインを「仮想通貨」と呼ぶことを避けていることに気付いたかもしれません。これは偶然ではなく、その選択は衒学的ではありませんでした。ビットコインは、私たちが伝統的に「仮想通貨」という広い用語で分類している他のデジタル資産とは一線を画していると考えています。
 

I stand behind this vision; however, it has not always been the case. My profile describes me as a “blockchain maxi,” and this was born, I now believe, from a critical misunderstanding of the intangibles of Bitcoin.
私はこの見方を支持します。しかし、昔からそうだったわけではありません。私のプロフィールでは私を「ブロックチェーンマキシ」と表現していますが、これはビットコインの無形資産に対する重大な誤解から生まれたと今では信じています。
 

One of the first articles I wrote in this space promoted the concept that a new technology will eventually overtake Bitcoin. I compared Bitcoin to dot-com companies like Alta Vista, AOL, and Lycos. In July 2021, I wrote,
私がこのスペースで書いた最初の記事の1つは、新しいテクノロジーが最終的にビットコインを追い越すという概念を促進しました。私はビットコインをアルタビスタ、AOL、ライコスなどのドットコム企業と比較しました。2021年7月、私はこう書きました。
 

“The Facebook, Google, Amazon, and eBay of the decentralized ledger space haven’t been born yet! I want to watch out for the next game-changing tech projects… because they are coming, and it’s highly likely that it is not going to be the projects most people are betting on today.”
FacebookGoogleAmazoneBayの分散型台帳スペースはまだ生まれていません! 次のゲームチェンジャーとなる技術プロジェクトに注目したい...なぜなら、彼らはやってくるし、今日、ほとんどの人が賭けているようなプロジェクトにはならない可能性が高いからです」
 

My central thesis back then was that we were earlier than many at the time believed and that decentralization was the key to our digital evolution, not Bitcoin itself. I even thought that Bitcoin had the potential to disappear completely.
当時の私の中心的な論文は、私たちは当時の多くの人が信じていたよりも早く、分散化がビットコインそのものではなく、私たちのデジタル進化の鍵であるというものでした。ビットコインは完全に消滅する可能性があるとさえ思っていました。
 

“My point? We are earlier than you might think to this next stage in our digital evolution. Could Bitcoin disappear completely? Absolutely. Do I expect that to be the end of decentralized ledger-based data solutions? Not a chance. We are at a tipping point.”
「私の言いたいことは? 私たちは、皆さんが思っているよりも早く、デジタル進化の次の段階に進んでいます。ビットコインは完全に消滅する可能性はありますか?そうですよ。分散型台帳ベースのデータソリューションはこれで終わりになると思いますか?絶対あり得ません。私たちは今、転換点に立っています」
 

While I still believe we are at a “tipping point” and that we are still “early” in the evolution of Bitcoin, I don’t necessarily believe we are as early for “crypto.” Crypto adoption is happening, and digital assets are becoming integrated into an increasing number of FinTech applications. I see the path to the financialization of the internet through Web3 as fairly clear-cut from where we are right now. However, the path to reaching Bitcoin’s final form has a much longer timeline.
私たちはまだ「転換点」にあり、ビットコインの進化においてまだ「初期段階」にあると信じていますが、必ずしも「仮想通貨」の時期が早いとは思いません。暗号資産の採用が進んでおり、デジタル資産はますます多くのフィンテックアプリケーションに統合されつつあります。Web3によるインターネットの金融化への道筋は、現在の状況からするとかなり明確だと思います。ただし、ビットコインの最終形に到達するまでの道のりは、はるかに長いタイムラインがあります。
 

 

What made me change my mind? I’m not sure there was one thing, but several recent SlateCast guests significantly impacted my thinking. Margot PaezRyan CondronAlex FazelJason Fang, and Lee Bratcher all helped reframe how I see Bitcoin. There’s a saying at CryptoSlate that many of us have become “more of a Bitcoin maxi every cycle,” I certainly feel that right now as we approach the halving.
何が私の考えを変えたのか? 1つあるかどうかはわかりませんが、最近のスレートカストのゲストの何人かが私の考えに大きな影響を与えました。マーゴット・パエズ、ライアン・コンドロン、アレックス・ファゼル、ジェイソン・ファング、リー・ブラッチャーはすべて、私がビットコインをどのように見るかを再構成するのに役立ちました。クリプトスレートには、私たちの多くが「サイクルごとにビットコインのマキシとなっている」という格言がありますが、半減期に近づく今、確かにそれを感じています。

―――――――――――――――――続く――――――――――――――――――

下記URLから続きを読むことができます。また、図付きの元のレイアウトで読める原文ファイルも入手可能。今月1か月分のファイルは100円で取り寄せられますが、次の月からは600円に値上げします。

​https://note.com/tongansunmi/n/n468e3371b062?sub_rt=share_pb

 

 

 

=========================

インターネット・コンピュータランキング
=========================
ネットサービスランキング
=========================

【HIS】旅行プログラム

 

ヒアロディープパッチ

 

管理栄養士監修の手作り宅配健康食『ウェルネスダイニング』

 

【エブリィフレシャス】浄水型ウォーターサーバー

 

ととのうみすと

 

EcoFlow Japan