1.When instructions aren’t clear, writers can be the first to identify usability issues, long before the product gets to user testing.
取扱説明が明確ではないとき、製品がユーザー試験に達するずっと前に、執筆者は有用性問題を識別する最初の人であり得ます。

2.Writers see the big picture of content across numerous product lines because writers usually engage with multiple development teams. This puts them in an excellent position to ensure:
執筆者が通常複数の開発チームに関わりを持つから、執筆者が多数の製品ラインにわたりコンテンツの全体像を見ます。 これは彼らに下記を保証するべき優れた立場に置きます:

  • All content complies with corporate style and branding.
    すべての内容が企業のスタイルとブランド化に従います。
  • UI labels and field names are consistent and clear—so users can correctly understand their purpose.
    UI ラベルとフィールド名は一貫していて、明瞭です -それで ユーザーは正確に彼らの目的を理解することができます。
  • Error messages are helpful and implemented, in the same way, each time.
    エラーメッセージが毎回、同じように、助けになり、そして実装されます。
  • In-product help appears where users will need it and at the right level of granularity.
    製品では、ユーザーがそれを必要とするであろうところで、そして細かさの正しいレベルでヘルプが、現われます。

3. Since writers learn how something works so they can document it, they can help UX determine whether the user will understand complicated procedures.
執筆者が、何かがどのように働くか学び、彼らはそれを文書化することができるので、彼らは UX がユーザーが複雑な手順を理解するであろうかどうか決定するのを手伝うことができます。 

4. Writers will guarantee that spelling and language usage are correct.
執筆者がつづりと言語用法が正しいことを保証するでしょう。

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