Other members shared similar comments that are aligned with what CIDM envisioned the organization could do for its members:
他のメンバーは組織がそのメンバーのためにすることができたことをCIDM が心に描くものと調和する類似のコメントを共有しました:

“CIDM has been a key partner over the years as Lexmark’s information development tools and strategies have evolved and matured. As both attendees and presenters at CIDM conferences, our teams have valued the opportunity to network with other information managers, sharing content-related pain points and exchanging innovative ideas. CIDM is our go-to resource for expert advice on all matters of information development management.” (Patty Cobb, Lexmark)
「レックスマークの情報開発ツールと戦略が進化し、成熟するにつれて、 CIDM はここ数年(今まで)重要なパートナーとなっています。 出席者とプレゼンター両方として CIDM 会議で、- 他の情報マネージャーとの、コンテンツ関連の痛みポイントを共有して、そして革新的な考えを交換して我々のチームはネットワークを作る機会を高く評価しました。 CIDM は情報開発管理のすべての問題に関するエキスパートのアドバイスのための我々の推挙に値するリソースです。」 (パティー・カブ、レックスマーク社)

“CIDM has been a vital partner as we have transformed our content creation, storage, and publishing processes and tools. At a high-level, they have provided insight into industry trends. At the workday, get-it-done level, they have provided spot-on training and guidance to our international writing team.” (Barbara Gstalder, Plantronics and Polycom now together as Poly)
「我々が我々の内容作成、蓄積と出版プロセスと手段を変えるにつれて、 CIDM は肝要なパートナーとなっています。 高いレベルで、彼らは産業傾向の洞察を提供してきています。就労時間で、やり遂げ、彼らはぴったりで正確な訓練と我々の国際執筆チームへの基準を供給してきています。」 (バーバラ グスタルダー、今ポリーとして一緒のプラントロニクスとポリコム社)

“Ecclesiastes 4:12—Though one may be overpowered, two can defend themselves. A cord of three strands is not quickly broken. In Solomon’s wisdom, CIDM is the third cord that holds the technical communications community together. The connections I’ve made allow me to learn, share, and validate processes, practices, and ideas with stakeholders of the community. I’m improving information process maturity within my group because of CIDM and the business CIDM provides a key pathway to the tools and knowledge needed for intuitive and well-developed content. The information CIDM provides is a must have.” (Rich Gebhardt, Mastercard)
「Ecclesiastes 4:12  - 一人では圧倒されるかもしれないけれども、2人なら彼ら自身を守ることができます。3人の束の絆はすぐには壊れません。 ソロモンの賢明さで、 CIDM はテクニカルコミュニケーション共同体をばらばらにならないように保持する3番目の絆です。共同体の株主と作ったつながりは私がプロセスや、慣習と考えを学び、共有し、検証することを可能にします。 私は CIDM のために私のグループの中で情報プロセス成熟を改善しています、そしてビジネス CIDM はツールと直観的で、よく開発された内容に必要なツールと知識への重要な道筋を提供します。 CIDM が提供する情報は不可欠が持っているということです。」 (リッチ・ゲプハルト、マスターカード社)

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