Return on Investment Demonstration
投資利回り実演
Security and risk management leaders need to understand that success is not just about achieving the security operations metrics, but also about the concurrently external metrics that align with the business. Important starting points are paying attention to who is your market, what is your message and what media should you use. For example, concerns over detection rates, open tickets per analyst and ticket closure rates are warranted. However, do not lose sight of the fact that the business is mainly concerned about addressing these questions:
機密保持とリスクマネージメントのリーダーは、その成功が機密保持運用メトリックスを達成することについてだけではなく、同時にビジネスと提携する外部メトリックスについてであることを理解する必要があります。重要な出発点は 誰があなたのマーケットであるか、何があなたの伝言であるか、そしてあなたがどんなメデイアを使うべきかに、配慮を払うことです。 例えば、検知レート、分析者毎の公開チケットとチケット締め切りレートについての懸念が正当化されます。 しかしながら、ビジネス が、これらの質問を取り上げることについて、主に心配しているという事実を見失わないでください:
- Can we continue to deliver our product/services?
我々は我々の商品 / サービスを配達を続けることができるか? - What competitive disruptions or players in our market will cause clients to shift from our products/services?
どんな激しく競い合う崩壊あるいは我々のマーケットのプレーヤーが我々の商品 / サービスからクライアントを移行させる原因となるのであろうか? - Are we conducting our activities legally?
我々は合法的に我々の活動を行なっているのか?
For more information on aligning security metrics with business objectives, see “Develop Key Risk Indicators and Security Metrics That Influence Business Decision Making.”
もっと多くの機密保持メトリックスをビジネス目的と提携することについての情報のために、「重要なリスク指標とビジネス意志決定に影響を与える機密保持メトリックスを開発すること。」参照。
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