An interesting trend that appeared was the significant number of job titles that were closely allied to technical writer, like “information developer,” “documentation specialist,” and “content developer.” These might point the way towards new, alternate titles for jobs which may be functionally similar to technical writer. You have to admit that these positions have more pizzazz than the relatively-dowdy technical writer, and may better position their holders for career advancement in other areas.
現われた面白い傾向は、「情報開発者」、「文書管理専門家」と「コンテンツ開発者」のような、密接にテクニカルライターと結びついているジョブタイトルのかなりの数でした。 これらはテクニカルライターに機能上類似であるかもしれない新しい、代わりの職務タイトルに向う道を指し示すかもしれません。 あなたはこれらのポジションが比較的 - 流行遅れのテクニカルライターより多くの 元気を持っていて、他の分野で昇進のためにそれらの保有者を配置するかもしれないことを認めなければなりません。

Within the non-technical writer category, job titles like “content strategist,” “information designer,” and “information architect” come up a lot. This suggests the ability to effectively structure content is a specialist role. This makes sense, since to be able to make DITA cost-effective for a company, the ability to effectively reuse content and to devise a plan to ensure that happens consistently among writing teams is worthy of a dedicated person to handle that role.
非テクニカルライターの中で、「コンテンツ戦略家」、「情報デザイナー」と「情報アーキテクト」のような職務タイトルが大いに話題にのぼります。 これは効果的にコンテンツを構造化する能力がいわゆる専門可家の役割であることを示唆します。 会社のために DITA が費用対効果を高くすることが可能であるために、効果的にコンテンツを再利用して、執筆チームの間で首尾一貫して起きることを保証するプランを考案する能力がその役割を処理する献身的な人にふさわしいですから、これは意味をなします。

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