Good evening everyoneビックリマークビックリマーク 


{4CF7362B-498E-476C-A934-3CDAF40359AF:01}

(写真は数年前、ロンドンで)

これはテストです♪
私は今、スマホに喋りながら英語を書きます♪


wow this is super exciting!
 I speak in English and it just automatically changes to words♪
 Who expected that things like this could be real?
 ha ha お願い
writing in English by my hand is much slower than speaking English to my iPhone that automatically changes to words.


上の文章これ全部、しゃべって文字になりました。
スマホ、すごい。
それでは続けてしゃべります。



I recently started practicing speaking and writing English and Korean again. Because I realized that it's too sad to forget things that I learned even just once.
One of my dreams is to play a character who speaks in English or Korean in the future for a movie or theater or TV drama and so onビックリマーク



今まで夢とか口に出さないほうが良いと思っていましたが、
これからはどんどん口に出していこうと思います♪




そう、わたしは英語や韓国語を勉強していますが
いつか日本語以外での言葉を話す役にもチャレンジしたいです。

一度、香港映画「韓城攻略」に出演させて頂いた時は、セリフが全て広東語で、それはそれは大変でした。その時に英語が話せればもっとスタッフさんやキャストの皆さん(お相手が、大スターのトニーレオンさんでした)とコミュニケーション取れたなぁと。



これからは、色々、チャレンジして
頑張りますよ~~♡♡♡


한국말 더 열심히 하겠습니다ビックリマークビックリマーク
I want to improve my English more and moreニヤリ
For my dream.







瀬戸早妃
Saki Seto
세토 사키アップ