長女にごめん、あなたの5ドル使ったの。


長女:Whattttt!!! Why did you do that ? And where!! (なんで?使わないでよー 何に使った。)


私: I donated it to a boy whom have cancer. 

(癌を患ってる男の子にあげた)


長女: okay fine.  


私: 後で5ドル返すねー


長女: いらないよー!


私、この時点で運転しながら号泣 笑


長女: Can we go to seven eleven to buy slushy?


私:Okay. 



あれ?笑


まぁ、いいや 笑



I’m so happy to have you in my life. 


I’m so happy to have you in my life mom. 


Umm I give birth to you, BTW