今回実家アメリカセントルイスの旅は僕の父さんのためにです。セントルイスの実家着いた次の日(28日)僕の父さんが心臓のバイパス手術をしましたので手術の時父さんの側にいるよに戻りました。手術が無事に終わって後三日間集中治療にいました。今は少しずつ元気になって来ました。悲しのは明日朝早くまた実家を離れて日本戻りますけど父さんとみんな6月に会えるのは楽しみにしています~ほっこり音譜




This trip back home to St. Louis was for my father and I needed to be with him. My father had a bypass heart surgery on the 28th the day after I arrived back home. The surgery went well but he had been in ICU for three days. He is out of ICU now and getting better each day. The very sad part is that I have to leave him and my family very early tomorrow morning and head back to Japan. I know that my father will be back home and get better. I look forward to seeing him, my family and friends again in June 









{280045BA-97DB-42DB-8A11-E903B079FAF6}