昨日はタイの女王様の誕生日の日でタイでは母の日でした〜ニコニコ音譜 タイの母の日は祭日でみんなが母を会えに行ってました〜ウインク音譜 タイに入る僕のスタッフのみんなさんがきっといい母の日を過ごしたと思います〜ほっこりチョキ



Yesterday in Thailand it was the Queens Birthday so yesterday in Thailand on her birthday is also Mother's Day  In Thailand Mother's Day is a national holiday and most of the people will go back home to see their mother   I'm sure all of my staff at my company in Thailand had wonderful Mother's Day 








{A5136AD2-F621-4B61-B8F8-516FDCF8CC06}













そして4年前の今日錦糸町にあるENDO'S GYMのトレーニング中横綱日馬富士久しぶりお会いしました〜ほっこりチョキ



Then 4 years ago today when I was training at Endo's Gym in Kinshicho I saw Yokozuna Harumafuji again after such a long time 











{A4BC1543-3707-47D5-AB9F-4733E655FFDD}















真☆太郎 さん 【うん… 🐱グリーンちゃんはかなり会いたがってたと思います~😉👍