昨日はプーケットバケーションの最終日でした~笑い泣きあせる



Yesterday was the last day for our vacation in Phuket 













昨日は夜のフライトで日本戻るので朝とお昼はホテルの部屋のプールでゆっくりとリラックスしました~爆笑チョキ



Yesterday our flight back to Japan was in the evening so in the morning and afternoon I relaxed at my hotel room pool 



{29DAF3BF-1CC9-4F9B-AA81-8FDA6BCB1ACD}








そして夕方になって帰る時間になりプーケット空港行ってバンコクに戻ってから日本へ向かえました~ほっこりあせる



Then in the late afternoon it was time for us to go to Phuket Airport and headed back to Bangkok then back to Japan 



{05ED46D5-4786-4F57-834E-70983E961934}





今朝無事に一ヶ月ぶり日本戻りました爆笑チョキ 今日は一日休んで明日から日本の会社での仕事頑張ります~グッド!ウインク音譜



This morning I arrived back safely to Japan after a long month! I will get some rest today then starting from tomorrow I will do my best at work at my company here in Japan 









アンクン さん【カミナリは強いよね~!昨日は雨すごく見えたけどすぐ終わりました~(^_^;)/】

Janki さん【昨日の雷けっこうすごかったけどすぐに終わりました。美女たちの面倒見るのは大変でした~^_^;】

坊主之腹筋 さん【プーケットは本当に素晴らしい所です~!てゆかぁ… タイはめちゃめちゃ素晴らしい国です~(^_-)-☆】