昨日朝のバンコクはとってもいい晴れ天気でした~おねがい音譜 ホテルの部屋からものすごくいい景色でした~グッド!ニコニコ音譜



Yesterday morning in Bangkok the weather was very nice. The view from my hotel room was very beautiful 







{FDD8706A-5B20-46AC-9A6D-0ED578D36722}





昨日朝仕事出発前にホテルホテルの美味しいナイフとフォーク朝ごはん食べに行きました~ウシシ音譜



Yesterday morning before leaving to go to work I ate a nice breakfast in the hotel 



{CF81D3F3-7229-4EB4-8BE3-B63ADE71AE8E}





仕事出発前にもう一度ホテルホテルのベランダから景色を目見たら相変わらずタイの車DASH!車トラフィックハンパない~びっくりあせる



Before I left to go to work I looked out my hotel rooms view out on the balcony and saw that the traffic in Thailand is always to bad 



{AE967C7C-9FA8-4C71-BC60-8B36BA1D1C50}





そして朝バンコクの町に出て僕の会社のショップに寄りました~おねがい音譜 この間バンコクジェム&ジュエリーフェアの時注文した竜のブレスレットが届きました~爆笑チョキ



Then I went into town in Bangkok and stopped by my company's shop  During the last Bangkok Gems and Jewelry Fair the dragon bracelet that I ordered arrived 



{3AE081E1-7F4D-48AD-9D6D-DACA3EBD9AE1}

{61331962-F76B-4011-87AE-5826D81DEF5F}





その後バンコクでとあるプレゼントパッケージ展示会目見に行って来ました~キョロキョロ音譜



Then I went to see a package fair in Bangkok 



{08E48860-0A80-4645-9B95-86AB6B6C0521}

{3C26E695-9EB8-4699-9E28-34AE44E601DB}

{F51FA1EB-A2F9-4449-A703-D6B089FF9564}





展示会目見に終わって午後コラート・タイ帰りました音譜 バンコクからコラートまでだいたい車DASH!3時間以上かかるのでけっこう疲れます~ショボーンあせる



After seeing the fair I headed back to Korat, Thailand. From Bangkok to Korat it takes about a little bit over 3hr ride so it is very tiring 










そして無事にコラート・タイに着いて新月夜アパートの近くのモールに走る人行っていつも行ってるナイフとフォークタイ料理屋ナイフとフォークで美味しい夕ごはん割り箸食べました~にひひチョキ



After arriving back to Korat, Thailand in the evening I went to the Thai Restaurant that I always go to in the Mall near my apartment and ate a nice dinner 



{2BD340B8-C69D-483E-863B-8BD1C87C056D}




そのモールの前で何かのナイトマーケットやっていました~ニコ音譜



At the Mall there was some kind of night market going on 



{6B0DBB3B-33CE-4D55-8F87-2E67CE0AE83C}





坊主之腹筋 さん【先週もかなり忙しかった(汗)今日は日曜日でやっとゆっくり体を休める~*\(^o^)/*】

Jankiさん【タイは本当にオシャレな店たくさんあります~(^ー^)ノ バンコクはいい所けどコラートは小さい町だけどすごくいい所です~^_-☆】

kazu さん【タイは本当に美味しい食べ物たくさんあります。初め頃タイに来た時まずはタイの暑さと食べ物心配していましたけど全然平気でした~(^_^)v】

アンクン さん【もちろんリラックスの顔と仕事の顔は全然違います~(^_-)-☆】

ico さん【日本は少しずつ暑くなって来ましたのかぁ… 良かった~!僕が日本帰る頃もう暖かくなって入るかなぁ~(^-^)/ タイ人は日本の料理大好きな国ので日本料理屋たくさんあって良かった~(^O^)/】