昨日はタイで僕の初誕生日過ごしましたにひひ音譜

Yesterday was my first birthday here in Thailand (^O^)/


















ビル会社に行って僕の女の子スタッフ女の子たちから誕生日プレゼントプレゼント貰えましたニコニコチョキ

In the morning when I went to work my staff gave me some presents ('-^*)/








そしてナイフとフォークランチのあとまた女の子スタッフ女の子たちからとってもかわいいケーキケーキ貰えましたべーっだ!チョキ

Then after lunch my staff gave me a very cute cake \(^_^)/








僕のタイビル会社が女の子男の子100人以上います音譜 仕事終わって帰る前に今度はスタッフのグループでカメラ写真付き誕生日メモメッセージ女の子男の子みんなから貰えましたニコニコ音譜 すごく嬉しかったアップアップアップにひひアップアップアップ

Here at my Thai Company we have over 100 workers. After work before I left all of my other workers gave me a birthday message with their group pictures. I was so happy!! (*^-^)b







昨日夜の街夜はコラートの男の子友達たちと焼き肉ナイフとフォークひでまりナイフとフォークで僕の誕生日会やって貰えましたべーっだ!チョキ

Last night my friends here in Korat had a birthday party dinner for me at the Yakiniku Restaurant called " Hidemari " (*^o^*)/






松下社長から美味しいタイカクテルグラスシャンパン3本のプレゼントプレゼント貰えましたべーっだ!チョキ

I received three bottles of champagne from Mr. Matsushita (o^-')b







清水さんからかっこいいカシオ腕腕時計時計のプレゼントプレゼント貰えましたにひひ音譜

I received a very cool Casio watch from Mr. Shimizu (*^ー^)ノ







そして本名さんからJVCの音譜ヘッドホンと広瀬さんからとっても美味しいお酒焼酎のプレゼントプレゼント貰えましたニコニコチョキ

Also I received a JVC head piece from Mr. Honna and a bottle of delicious Shouchu from Mr. Hirose for my present ('-^*)/







最後焼き肉屋のひでまり女の子ママさんからカワイイケーキケーキ頂きましたべーっだ!チョキ

Last I received a cute cake from the Yakiniku Restaurant "Hidemari" Mama San (*^ー^)ノ







美味しい焼き肉食べ終わってから焼き肉屋のスタッフとみんなと記念カメラ写真取りましたべーっだ!チョキ

After eating the delicious Yakiniku we all took a picture together (^_-)☆







その後みんなで楽しいカクテルグラスカクテルグラスニコニコワインワイン二次会パーティーにひひクラッカー行きましたべーっだ!チョキ

Then we all went to the after party and had a great time (ノ^^)八(^^ )ノ







みんなさん本当にありがとうございましたアップアップアップ タイの初誕生日最古でしたアップアップアップ タイではこれからもよろしくお願いしますニコニコチョキ

Everybody thank you very much!!! My first birthday in Thailand was great!! I look forward to see you all again here in Thai ☆-( ^-゚)v










だぃ さん
萩の一六@よし。さん
坊主之腹筋 さん
リキマル さん
にゃあ さん
ちぐ ちゃん
ドジョウ さん
★KAYO♪ さん
節約ママ さん
愛と革命のテロリスト☆こんのげんきさん
ico さん
ケンチャン さん
健 さん
らごんだ さん
クンツァイトさん

みんなさんたくさんのお祝いコメントとメッセージありがとうございます☆ これからもよろしくお願いします~('-^*)/