昨日みんなさんステキな母の日過ごしましたかニコニコはてなマーク

Yesterday did you all have a nice Mothers Day? (^-^)/












僕は今日お昼過ぎから仕事でしたにひひあせる 会社ビルの隣の家家の人がくじょうしてビル会社とその方の家家のあいだの木を少しずつ切りましたガーンあせる

I had to go to work in the afternoon. The people living next door was complaining about our tree so I had to cut our tree (~_~;)


{F1405E22-9556-4935-81C0-8867CC5D1E1E:01}



かなり狭い場所ので一人で全部切るのはちょっと難しいガーンあせる 今日会社の人と一緒に頑張って切りますガーンあせる

The tree is in a narrow space so it was kinda hard for me to cut down the tree by myself. Me and my staff will cut the rest of the tree down today (^^;;












そして夕方から保土ヶ谷駅に行ってビル会社の催事ブースの引き取り行きましたにひひあせる

Then in the late afternoon I went clean up my company's special events booth at the Hodogaya Station (^-^);


{080B0314-9260-46E8-B69A-D2CF04B2E425:01}






萩の一六@よし。さん
princess さん
奈々(旧新藤美幸)のhappylifeの扉さん
ケンケンパング さん

コメントありがとうございます~*\(^o^)/*