昨日朝早く会社でタイのソングクランお祝いパーティーやりましたニコニコ音譜

Yesterday early morning me and my staff celebrated Thai Songkran at our companyにひひ
















まずは会社にある神様のところでおいなりしましたニコニコ

First we went our little shrine in our company and prayed音譜



         

         

         



そしてスタッフたちが料理を作ってましたにひひ音譜

My staff was cooking the foodニコニコ



         



オフィスで色と記念カメラ写真取ってましたにひひチョキ

Then we were taking some pictures in our officeニコニコ



         



そしてマンクたちが会社に来ましたニコニコチョキ

Then the munks arrived to our company音譜



         




マンクたちが帰ったあとスタッフ全員手首にひもあげましたにひひチョキ

Then after the munks left I gave all my staff some strings and tied it on their wristsニコニコ



         

         


その後水かけとダンス始まりましたべーっだ!チョキ

Then the water throwing and dancing startedニコニコ音譜



         

         



初めてタイのソングクラン水祭り参加しました, すごく楽しかったアップアップアップ また 来年楽しみにしていますにひひチョキ

It was my first time to join the Songkran water festival and I had a great time. I look firward to doing it again next yearグッド!べーっだ!音譜