昨日スタッフと一緒に無事に車DASH!コラート・タイ戻りましたニコニコ音譜

I arrived safely back to Korat Thailand safely with my staff yesterday ^_^















昨日コラートに戻る前ほかのスタッフと荷物を取りに来たトラックに荷物を入れる間車の中でたいきしましたニコニコ音譜

Yesterday before heading back to Korat we were waiting for my other staff to load our products into the truck (*^_^*)


photo:01


photo:02



トラックに荷物入れ終了してからコラート車DASH!向かえました音譜

After finishing loading the truck we left to go back to Korat (^o^)/


photo:03


photo:04



コラートまでだいたい3時間半かかりますガーンあせる 途中でスタッフと一緒に駐車場パーキングエリアでお昼ご飯ナイフとフォーク食べましたにひひチョキ

It takes about three in a half hours to get to Korat. We stopped by a rest area and ate lunch (^ー^)ノ


photo:05


photo:06


photo:07



ナイフとフォーク食べ終わってからまた車DASH!高速に乗りました音譜 そして僕がバタンキューぐぅぐぅぐぅぐぅべーっだ!音譜

After we finished eating we got back on the highway and I fell asleep for awhile (@ ̄ρ ̄@)


photo:08



今日からまたコラートのビル会社の仕事頑張りますグッド!目音譜

Starting from today I will do my best at work here at my office in Korat (^-^)/



iPhoneからの投稿