昨日はバンコクジェム&ジェリーフェア最後の日でしたニコニコ音譜

Yesterday was the last day of the Bangkok Gems & Jewelry Fair (^ー^)ノ


photo:01



昨日朝いつもどりホテルホテルでスタッフと一緒に朝ごはんナイフとフォーク食べてから会場向かえましたニコニコ音譜

As usual I ate breakfast with my staff in the morning then we headed for the event hall ^_-☆


photo:02



最後の日でしたから人はまま~ でしたシラー音譜

It was the last day so their were a lot of people there (*^_^*)


photo:03



お昼ご飯はまた日本の料理屋行って美味しい餃子とライス割り箸食べましたべーっだ!チョキ

For lunch I went to the Japanese restaurant again and ate a delicious gyoza and rice set (^O^)/


photo:04



星夜無事にフェア終わってホテルホテルに戻って一休みしてから目の前のレストラン行って夕ご飯ナイフとフォーク食べながら冷たいビールビール飲みましたグッド!にひひ音譜

In the evening after the fair finished I went back to the hotel and rested up a bit then went to the restaurant in front of the hotel and ate a nice dinner while drinking a cold beer o(^▽^)o


photo:05


photo:06



これからコラートに戻って月曜日からまたビル工場の仕事頑張りますにひひあせる

I will be heading back to Korat soon then starting Monday I will be working at my factory again (^_-);





iPhoneからの投稿