昨日お月様夜友達たちがホテルホテルの部屋に遊びに来て僕の戦ちゃんこ鍋作ってあげましたにひひチョキ

Last night my friends came to my hotel room and I cooked my Sen Chanko pot for them (^_-)-☆

photo:01


photo:02


photo:03


photo:04



タイ米ご飯初めて作りました音譜 何とか美味しく作りましたグッド!目音譜

It was my first time making Thai rice, I did a good job and it was very delicious (^ー^)ノ


photo:05



あと初めてタイで僕の戦ちゃんこ鍋も作ってみんな喜んでくれましたべーっだ!チョキ

It was my first time for me to make my Sen Chanko pot here in Thailand and my friends were very happy \(^o^)/


photo:06


photo:07



夕ご飯食べ終わってからみんなと一緒にバーに行って軽く飲みながら遊んでましたにひひ音譜

After eating dinner we all went to the near by bar and drank a little while playing a few games *\(^o^)/*


photo:08


photo:09



昨日のはとっても楽しい星夜でしたべーっだ!チョキ

We had a fun evening last night ヾ(@⌒ー⌒@)ノ


photo:10