昨日朝早く起きてみんなと美味しい朝ごはん割り箸食べ終わってから帰り道の出発しましたニコニコ音譜

Yesterday early morning after we all ate a very nice breakfast then started our trip back home (^o^)/








帰り道みんなで長岡イチゴ狩り行きましたにひひチョキ

On our way back we went to Nagaoka strawberry picking place (^ー^)ノ


photo:01


photo:02


photo:03


photo:04



そして新東名高速に乗ってキレイなパーキングエリア寄りましたニコニコ音譜

Then we drove on the brand new Toumei Highway and stopped by a beautiful rest area *\(^o^)/*


photo:05



そして富士宮市とある大きな神宮に寄ってそこでお昼ご飯食べましたニコニコ音譜

Then we stopped by a big shrine in the Fujimiya City and ate our lunch there (^_-)-☆


photo:06



富士山見ながらとっても美味しい焼きそばを食べて最高でしたべーっだ!チョキ

It was great eating a very delicious yaki soba noodles while looking at Mt. Fuji \(^o^)/


photo:07



さくやちゃんです~べーっだ!チョキ

This is Sakuya Chan (^_-)-☆


photo:08



もう一度バスに乗る前美味しいソフトクリームアイス食べましたにひひ音譜

Before getting on the bus again I ate a very delicious soft cream Icecream (*^_^*)/


photo:09



最高寄ったところは富士山をとってもキレイに見えるスポットで記念カメラ写真取りましたニコニコチョキ

Our last stop was at a place where we can take a beautiful picture of Mt. Fuji ^_-☆


photo:10



とっても楽しい親戚旅行でした音譜 僕の母さんがすごく喜んでました音譜 みんなさんありがとうございましたニコニコチョキ

I had a great time on our family trip. My mother is very happy!! *\(^o^)/* Thank you very much everybody (*^_^*)/


iPhoneからの投稿