3月31日名古屋でHEAT26キックルールの試合出る事になりました。

I will be fighting a kickboxing match in HEAT this coming March 31st.


photo:01



僕が今仕事忙しくて試合する事難しくなりましたから今年中格闘技を引退する事決めました。

I'am very busy working now so I really don't have time to fight anymore so I decided to retire this year.






僕が前一度HEATの志村道場を一年半ぐらい所属してHEATの舞台で活躍しました。HEAT総合ヘビー級準優勝していました。

I used to be in the HEAT's Shimura Dojo for a year in a half and I did very well while I was with them. I won 2nd place for the HEAT MMA heavyweight division.


photo:02


photo:03


photo:04



まずは名古屋のスポンサーと知り合いたちとファンたちの前もう一度僕の試合を見せます。今度3月31日名古屋で僕のHEATラスト試合になります。

First I will do one last fight for the sponsors, friends and fans that supported my while I was in Nagoya. So this coming March 31st will be my last fight in HEAT.


photo:05


photo:06



そして8月ごろ東京で僕の格闘技人生最後の引退試合をする予定しています。引退試合またお知らせします。

Then sometime in August I will have my very last fight and will do a retirement fight in Tokyo. Once it is confirmed I will let you all know.


ぜひよろしくお願いします…(^o^)/

Please cheer for me (^ー^)ノ


iPhoneからの投稿