昨日夜星空電車電車で田端駅まで行きました音譜

Last night I took a train to the Tabata station (^o^)/






田端駅のところがキレイな電気あります音譜

There are some pretty lights near the Tabata station ^_-☆


photo:01



昨日夜夜の街嫁の友達の娘(まおちゃん)のケーキ誕生日クラッカーパーティー行きましたニコニコ音譜

Last night I went to my wife friends daughter's birthday party *\(^o^)/*


photo:02



大好きなまおちゃんがもう10歳になりましたアップ 早いなぁ~ビックリマーク

My favorite Mao Chan is already 20 years old!! Man... she has grown up so fast!!!






たくさん手作り料理あってすごく美味しかったニコニコ音譜

There was a lot of homemade cooking and it was very delicious ^_^


photo:03


photo:04



みんなでまおちゃんのバースデーケーキケーキのじゅんびべーっだ!チョキ

Everybody was preparing Mao Chan's birthday cake together (o^^o)/


photo:05



そしてまおちゃんに美味しい手作りバースデーケーキケーキあげましたにひひ音譜

Then we gave Mao Chan here homemade birthday cake \(^o^)/


photo:06



手作りケーキケーキイチゴがたくさん入ってめちゃくちゃ美味しかったグッド!目音譜

The homemade cake had a lot of strawberry's inside and it was very delicious (^ー^)ノ


photo:07



いい誕生日会でした音譜 まおちゃんすごく喜んでましたニコニコチョキ

It was a very nice birthday party. Mao Chan was very happy (^_-)-☆


iPhoneからの投稿