昨日星空夜長い仕事のあと足立区とある僕が世話になっているカーセキュリティショップ車PRO-TECTA車行きましたニコニコ音譜

Last night after a long day of work I went to the car security shop "PRO-TECTA" that I always go to in the Adachi-Ku area (^o^)/


photo:01


photo:02

www.pro-tecta.com

photo:03



中山さんが僕のハマーくんのセキュリティを見てくれました音譜 中山さんありがとうございましたニコニコ音譜

Mr. Nakayama took a look at my Hummrr's Security System. Thank you very much Mr. Nakayama *\(^o^)/*


iPhoneからの投稿