僕のビルタイ工場が男の子女の子スタッフ全部でだいたい100人ぐらい音譜 いますニコニコ

At my factory here in Thailand we have about 100 staff and workers here (^-^)/











昨日お月様僕の女の子男の子スタッフリーダーたちを食事ナイフとフォーク連れて来ましたニコニコ音譜

Last night I took my staff leaders out to eat dinner (^ー^)ノ

photo:01
photo:02
photo:03


男の子女の子スタッフリーダーたち全部で18人いますけど11人食事会ナイフとフォークに来ましたにひひ音譜 みんなで美味しいタイしゃぶ割り箸食べましたべーっだ!チョキ

There are 18 staff leaders but only 11 leaders came to the dinner party. We all ate some delicious Thai Shabu \(^o^)/

photo:04
photo:05
photo:06
photo:07


男の子女の子スタッフリーダーたちと一緒に割り箸食事してすごく楽しかったグッド!にひひ音譜 みんな喜んでましたにひひチョキ

I had a fun time eating dinner with my staff leaders. They also had a great time too ♪(*^^)o∀*∀o(^^*)♪

photo:08


さてと今日はこれからバス高速バスに乗ってバンコク一泊泊まりに行って来ますニコニコチョキ

Well, today I will ride the highway bus and go to Bangkok and spend the night there (^_-)-☆


iPhoneからの投稿