今日(土曜日)やっと長い一週間の仕事終わって明日(日曜日)は一日ゆっくり休めるガーンDASH!

Today (Saturday) I finally finished my long week of work and tomorrow (Sunday) I can rest all day (^_^;)/












昨日仕事終わってアパートに戻る前に毎日僕をビル工場まで送り迎えしてくれてる女の子スタッフの子とその子の男の子お兄ちゃんと一緒にコラートのとっても大きいフリーマーケット行きましたニコニコ音譜

Yesterday after work I went a very big Flea Market here in Korat with my factory staff that takes me back and forth to work everyday. Her older brother came along with us too (^-^)/

photo:01
photo:02



いいお土産買ってのあと三人で前に僕のコラートの友達(渡部さん)が教えてくれたステーキの食べ放題の店ナイフとフォーク行きましたニコニコチョキ

After buying some nice gifts we went to eat dinner at the All You Can Eat Steak Buffet that my friend in Korat, Mr. Watanabe introduced me too (^_-)-☆

photo:03
photo:04
photo:05
photo:06
photo:07
photo:08
photo:09
photo:10


すごく可愛かったグッド!ニコニコ音譜 スタッフの子女の子とその子のお兄ちゃん男の子が始めてここの店行きましたから二人ともすごく喜んでましたにひひチョキ

The food was very delicious! My staff and her brother went there for the first time so they were really happy \(^o^)/


iPhoneからの投稿