昨日夜の街夜前回僕がうちのタイのビル工場来た時知り合った松下社長と一緒にタイ・コーラトのとあるとっても美味しいタイ料理ナイフとフォーク食べに行きましたニコニコ音譜

Last night I went to eat dinner with Mr. Matsushita who I met during my last trip to work at my factory here in Thailand. We went to eat at a very delicious Thai restaurant in Korat (^-^)/

photo:01


松下社長が同じく日本からタイ・コーラトで大きなビル会社やっています音譜

Mr. Matsushita is also from Japan running his very big company (^ー^)ノ








松下社長と前回僕がお世話になった通訳と大学友達たちと一緒に夕飯ナイフとフォーク食べましたにひひ音譜

We ate dinner with the person that was my translator and her college friends (=^ェ^=)

photo:02
photo:03


大学たちが日本語メモ勉強してるのでみんなナイフとフォーク食べながら日本語話してましたにひひチョキ

The college students are studying Japanese so we were all talking in Japanese while eat dinner (=^ェ^=)

photo:04
photo:05
photo:06
photo:07
photo:08


ナイフとフォーク食べ終わって店の前でみんなと記念カメラ写真取りましたべーっだ!チョキ

After eating dinner we all took a picture in front of the restaurant (^_-)-☆

photo:09


みんなすごくいい人です音譜 すごく楽しかった目チョキ

They are all very nice people, I had a great time! \(^o^)/


iPhoneからの投稿