昨日お昼またバンコクの町に出てホテルホテルの近くとっても大きなひらめき電球電気屋行きました音譜 昨日は日曜日なのでものすごく人たくさんいましたガーン音譜

Yesterday afternoon I went to a very big electronic store in the Bangkok area. Yesterday was a Sunday so there was a lot of people there (^_^;)/

photo:01
photo:02


夕方暗くなる前またイセタンデパート行きました音譜 明るいうちにデパートの前にある神様の写真取りましたにひひ音譜

In the late afternoon before it got dark I went to the Isetan department store again. I took a picture of the beautiful shrine before it got dark (^O^)/

photo:03


そしてまたイセタンデパートの中でナイフとフォーク夕飯食べましたニコニコ音譜 美味しい韓国料理食べましたにひひチョキ

Then I ate dinner in the Isetan department store again. I ate some delicious Korean food (^_-)-☆

photo:04
photo:05
photo:06
photo:07
photo:08
photo:09


今日朝早くから4時間バスDASH!高速バスに乗ってうちにのビル会社の工場向かえましたガーンあせる

This early morning I rode a 4hr highway bus to my company's factory (^_^;)/

photo:10


無事にうちのタイ工場ビル着きましたにひひチョキ

I arrived safely to our factory (^-^)/


iPhoneからの投稿