この間の土曜日僕のウエルカムホームパーティークラッカー星になってまだまだほかの同級生たち来てくれたニコニコ音譜

Last Saturday during my welcome home party, in the evening a lot of my classmates came to see me (^-^)/

photo:01
photo:02


アメリカでBBQは相変わらずお肉よく焼きですべーっだ!チョキ

The BBQ in America I like my meat cooked well done (^_-)-☆

photo:03
photo:04


僕の従兄弟がテキーラゼリーショット作ってくれましたにひひチョキ

My cousin made us some tequila jello shots (^O^)/

photo:05


最後同級生ステファニーが僕にたくさん地元セントルイスのグッズをプレゼントくれましたニコニコチョキ

Last my classmate Stephanie gave me a lot of my hometown St. Louis goods for a present \(^o^)/

photo:06
photo:07


二次会はみんなでカクテルグラスバー行きましたべーっだ!音譜

Then we all went to a bar for the after party (#^.^#)/

photo:08




iPhoneからの投稿