昨日お昼過ぎタイ・コラートとある別の日本会社ビルで打ち合わせ行きました音譜

Yesterday afternoon I went to a meeting with another Japanese company here in Korat, Thailand (^-^)/












打ち合わせ向かう車DASH!向かう前僕のスタッフ一人と今週ずっと通訳をしてくれてる人と三人でとある日本料理屋ナイフとフォークFuji Restaurantナイフとフォークでお昼ごはん割り箸食べましたにひひチョキ

In the afternoon before arriving to the meeting, I ate lunch at a Japanese Restaurant with one of my staff member and my interpreter during my stay for a week (^_^;)

photo:01



チキンテリヤキセット食べました音譜 めちゃくちゃ美味しかったグッド!目音譜

I ate a chicken teriyaki set and it was very delicious! (^ー^)ノ

photo:02

photo:03


ランチ割り箸食べ終わってから打ち合わせ行きました音譜

After eating lunch I went to the meeting (^-^)/

photo:04

photo:05


いい打ち合わせ出来ましたアップ そのビル会社の日本人の社長さんといい人でこれから長いお付き合いします~ニコニコチョキ

I had a good meeting and the Japanese owner is a great guy. We will be keeping in touch for a long time (^_-)-☆













さてと… 今日はこれからお昼まで仕事してからまた4時間の高速バスバスDASH!乗ってバンコク戻りますガーンあせる

Well... today I will work until the afternoon then I will go and take a 4hr highway bus back to Bangkok (^_^;)/


iPhoneからの投稿